.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی به دوران خوش گذشته باز خواهد گشت

بازیکن سابق نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد: با کادر جدید، تیم نساجی به روزهای خوش گذشته در فوتبال مازندران و کشور برگردد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، نادر دست نشان افزود: خوشبختانه سرمایه گذار جدید تیم نساجی با دید احیا مجدد این تیم آمده و امیدوارم مجموعه مسئولان ودست اندرکاران استان و شهرستان قائم شهر هم تیم جدید نساجی رو تنها نگذارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه تیم فوتبال نساجی مازندران در چند سال گذشته مشکلات زیادی را به خود دیده است، افزود: متاسفانه این مشکلات نساجی را در وضعیت بدی قرار داده بود.

سرمربی فعلی تیم دسته اولی استیل آذین تهران تصریح کرد: با همه مشکلاتی که تیم نساجی داشته متاسفانه آنان نتوانستند از همه نیروی مازندران در این بخش استفاده کنند.

دست نشان افزود: نساجی تیم ریشه دار و بازیکن سازی در فوتبال کشور است وباید با حمایت مسئولان این روند رو به رشد گذشته را ادامه دهد.

وی در خصوص بازگشت خود به تیم سابقش و کمک به دوران طلایی نساجی در سالهای قبل در فوتبال کشور گفت: هم اکنون سرمربی تیم استیل آذین هستم و با این تیم قرار داد داخلی دارم.

بازیکن سابق نساجی مازندران با بیان اینکه 23 سال برای تیم بازی ومربیگری کرده است خاطر نشان کرد: در چند سالی که در کنار نساجی نیستم اما قلبا از این تیم جدا نیستم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.407 seconds.